Antea powered by De Heren Van

← Ga naar Mijn Antea

Hulp nodig bij inloggen?

1 Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam is het e-mailadres zoals u bij ons het systeem staat. Dit kan ook een oud e-mailadres zijn. Weet u niet zeker welk e-mailadres u bij ons gebruikt of wilt u een e-mail adres wijzigen, mail ons.

2 Wat is mijn wachtwoord?

3 Ik krijg ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord

Uw gebruikt het verkeerde e-mailadres en/of verkeerde wachtwoord. Controleer gebruikersnaam en het wachtwoord op juistheid, let hierbij ook op hoofdlettergebruik van het wachtwoord. Lukt het niet vraag dan een nieuwe wachtwoord aan.

4 Ik krijg een foutmelding bij het verzenden van de verificatiecode na het inloggen!

Het kan zijn dat uw e-mailadres of telefoonummer onjuist is of is gewijzigd. Neem contact met ons op, en geef door welke foutmelding u in beeld krijgt.

5 Ik ontvang geen verificatiecode per SMS

Heeft u een nieuwe mobiel telefoonnummer of bent u in het buitenland dan ontvangt u wellicht de code niet. Neem dan contact met ons op.

6 Ik ontvang geen verificatiecode per e-mail

Controleer of de verificatiecode wellicht in uw Spam folder is gekomen. U kunt eventueel een mobiel telefoonnummer doorgeven zodat wij u een verificatiecode per SMS kunnen toesturen. Neem dan contact met ons op.

7 Ik ontvang geen bevestigingslink als ik een nieuw wachtwoord wil aanvragen!

Controleer uw e-mailadres op juistheid en kijk of de mail wellicht in uw Spam folder is gekomen.

8 Het nieuwe wachtwoord instellen lukt niet!

We adviseren u een goed en veilig wachtwoord te maken, indien u een eenvoudig wachtwoord maakt, moet u dit bevestigen. Mocht het instellen van het wachtwoord niet lukken herhaal de procedure wachtwoord herstellen.

9 Ik kan de website niet bereiken!

Uit veiligheidsoverwegingen controleren wij actief op verdachte verzoeken. Zo kan het zij dat u vanaf een buitenlands adres wilt inloggen. Ook kan het zijn dat u of een hacker te vaak heeft proberen in te loggen met uw gebruikersnaam en een verkeerd wachtwoord, we sluiten dan tijdelijk de toegang tot de website. Neem bij verdachte situaties contact met ons op.

10 Ik heb een andere vraag.

U kunt een e-mail sturen naar info@antea.nl.

Vermeld duidelijk het probleem, de foutmeldingen die u krijgt, welk besturingssysteem en browser die u gebruikt.